Info om kontigentbetaling & indsamling af email

Kontigentbetaling

Som I nok har bemærket er kontingentopkrævning i år udsendt af Betalingsservice i et brev. Dette betyder en væsentlig administrativ lettelse for foreningen, da betalinger registreres og bogføres automatisk i vores IT system. Forudsætningen er dog at I bruger den +71 betalingslinje som står på opkrævningen. Vi vil derfor opfordrer alle medlemmer til at bruge den nye betalingslinje og ikke gamle linjer lageret i jeres netbank.

Desværre har cirka 25% af medlemmerne ikke betalt til tiden i år. Dette medfører ekstra
omkostninger til foreningen og arbejde til kassereren. Vi håber på forståelse herfor og at til
næste år betaler alle medlemmer til tiden. Bemærk at man kan tilmelde Quinto kontingent
betaling til betalingsservice med de oplysninger som er på den udsendte regning. 

Spørgsmål angående kontingentbetaling kan rettes til kassereren.

Email indsamling
På Quintos hjemmeside har vi opfordret alle medlemmer til at fremsende en email adresse til kassereren, som vi kan kontakte jer på. Vi vil eksempelvis bruge email til udsendelse af
generalforsamlingsreferat og service meddelelser om flytning af biler ved vejarbejde.

Derfor har du ikke allerede informeret os om din email, så opfordrer vi til at du sender den til kassereren på adressen: kasserer@quinto.dk

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.